POLITICA DE RETUR
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
• – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
• – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur pe care il regasiti aici:
Model de retragere,
pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
(publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)
Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă
doriţi să vă retrageţi din contract.
– Către SC UNLIMITED SERCO IMPEX SRL, EBA OPTICS BOUTIQUE - Str C.A. Rosetti 15, Sector 1, BUCURESTI:
– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)
– Comandate la data (*)/primite la data (*)
– Numele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data
(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
-pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
-pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/ Card bancar-> prin virament bancar;
-pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
1. Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar; (cutii, blistere, flacoane, ochelari de vedere conform prescriptiei individuale etc.)
2. Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
3. Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
4. Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
5. Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
Produsele nu trebuie sa fie deteriorate, sa nu contina urme de uzura, sa fie returnate numai in ambalajul original sigilat si fara modificari aduse ambalajului.
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de uzura si nu poate fi vandut ca si produs nou, este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza produsul, iar la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Pentru orice detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic.